czwartek, 26 września 2013

Pierwsze koty za płoty.

Po śniadaniowcu nadszedł czas na pamiętnik.
Oczywiście, nie będę tu pisać wszystkiego, trochę prywatności :)
Ale chcę czasem z siebie coś wyrzucić, bo takie "wyrzucenie" oczyszcza.
Chcę też pomóc osobom, które wpadły w pułapkę anoreksji, bulimii, bądź kompulsywnego objadania się. Sama przez to wszystko przeszłam, ale dałam radę. Chcę pomagać. Chcę, by choć jedna osoba, uwikłana  w te poważne choroby, mogła zostać przeze mnie uratowana.
Będzie to też blog o hmm... różnych ciekawostkach zdrowotnych, może czasem pojawi się jakaś recenzja? :)
Kto wie...

Później zajmę się szablonem, gdyż teraz czeka na mnie chemia, biologia i matematyka :)
Do usłyszenia, a raczej do napisania :)

1 komentarze:

  1. Też oprócz śniadaniowca mam pamiętnik. Pomaga. Można wyrzucić z siebie wszystko, co złe. Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń

© Stay strong, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena